שאלות ותשובות

אילו מכשירים ניתן למחזר עם recell ?


אנו קונים מכשירם סלולרים ונגני MP3 שמופיעים באתר.אנו משלמים גם עבור מכשירים שאינם עובדים.
 
איננו משלמים עבור:

  • ציוד ומודלים שאינם רשומים באתר זה
  • ציוד פגום מעבר לבלאי רגיל (למשל נזקי מים, מכשיר מרוסק, מסך שבור, וכו') או ציוד חלקי (למשל  ללא סוללה).
  • ציוד גנוב
     

לפרטים מלאים אודות איזה ציוד אנחנו יכולים או לא יכולים לקבל, ראה את תנאי השימוש .
 


מה אם המכשיר שלי אינו מופיע באתר ?

 

כעקרון, אנחנו לא קונים מכשיר ממותג או דגם שאינם מופיעים באתר, אבל נשמח אם תפנה אלינו ל - info@recell.co.il . נשמח לבדוק אם בכל זאת ניתן להציע לך עיסקה. בכל מקרה אתה מוזמן לשלוח לנו כל טלפון סלולרי (על חשבונך) לכתובת עתיר ידע 13, כפר סבא ואנחנו נדאג שהמכשיר ימוחזר באופן ידידותי לסביבה.
 


מה לעשות אם איני יודע מה דגם המכשיר שברשותי ? 

 

בדרך כלל ניתן למצוא את הדגם מודפס מתחת לסוללה. תוכל גם לחפש לפי תמונת המכשיר המופיע באתר (הקלק על 'מכירת הנייד שלי' בעמוד הבית).
אם אינך יודע מה דגם המכשיר שברשותך ניתן ליצור עמנו קשר בשליחת דוא''ל -  info@recell.co.il . יש לציין את המותג ואת מספר ה-IMEI (ניתן למצוא את מספר IMEI על ידי הקלדת #06#* בטלפון הנייד או במדבקה שבדרך כלל מופיעה מתחת לסוללה).
 


מה צריך לשלוח עם המכשיר ?


אנחנו מאמינים בפשטות ולכן כל מה שאנחנו צריכים ממך זה שתשלח את המכשיר והסוללה. תרגיש חופשי לשלוח את המטען או אביזרים אחרים, אך שים לב שלא נשלם עבורם.
 


מה אתם עושים עם המכשירים ?


את רוב המכשירים אנחנו מחדשים ומוכרים למדינות מתפתחות בעולם השלישי. את השאר אנחנו ממחזרים באופן שממקסם את ערך חומרי הגלם שבמכשיר ושאינו פוגע באיכות הסביבה.


תוך כמה זמן אקבל את הכסף שלי ?


מהר. ReCell תעביר אליך את התשלום תוך 10 ימי עבודה מיום קבלת המכשיר במשרדי החברה.


כמה זמן יש לי על מנת לשלוח אליכם את המכשיר ?


הצעת המחיר שלנו תקפה במשך 7 ימי עבודה מיום ביצוע העסקה באתר. לאחר מכן המחיר עשוי להשתנות.

 

האם recell קונה מכשירים פגומים?


אנו משלמים גם עבור מכשירים שאינם עובדים כל עוד:

  • המכשיר אינו מרוסק
  • אין נזקי מים
  • לא חסרים חלקים ( כגון סוללה או כיסוי סוללה, מצלמה, מקלדת, מסך וכו')

מה נקרא מכשיר תקין? מהם התנאים לקבלת המחיר המלא כפי שמופיע באתר?

תקבל את המחיר המלא המופיע באתר במידה שהמכשיר שלך עובד כשורה
(המכשיר יכול להראות סימני שימוש רגילים).

מכשיר עובד כשורה כאשר :

  • המכשיר נדלק
  • המסך לא סדוק ומציג את התמונות כשורה, ובמקרה של מסך touch המסך
    עובד כשורה
  • לחצני המגע והמסך מגיבים כשורה ואינם שבורים
  • לא חסרים חלקים (כגון סוללה או כיסוי סוללה, מצלמה, מקלדת וכו') וכל פונקציות המכשיר עובדות כשורה

מה קורה אם נמצא שהמכשיר ששלחתי שונה ממה שציינתי בעת המכירה (דגם שונה או מצב שונה) או לא עומד בתנאי השימוש של האתר ?

 
קודם כל העקרון : על פי בחירתך, באפשרותך לקבל את מלוא הכסף עבור המכשיר ששלחת לפי מצבו אשר נמצא במעבדה או לקבל את המכשיר בחזרה (בהתאם לתנאי השימוש באתר)

: לאחר קבלת המכשיר recell מבצעת שורה של בדיקות. אם נמצא שהמצב בפועל של הציוד שונה ממה שציינת באתר בעת המכירה, אז recell תעביר לך באמצעות שיחת טלפון , שליחת SMS או פייה בדוא''ל הצעת מחיר מעודכנת.

את ההצעה המעודכנת יש לקבל או לסרב תוך 5 ימים מיום קבלתה. 

אם תוך 5 ימים לא הגבת להצעה המעודכנת היא תיחשב כמקובלת והתשלום של המחיר המעודכן יבוצע.  


כיצד אוכל לשלוח את המכשיר ולקבל את הכסף?

 

אנחנו מציעים מספר אפשרויות נוחות:

1. תשלום במזומן- אתם יכולים להגיע למשרדנו ולאחר בדיקה קצרה נוכל לשלם לכם במזומן!!!

2. שליח - אנחנו שולחים שליח עד הבית שלכם ויקח את הציוד. חברת השליחויות תיצור עימך קשר למספר טלפון הנייד שצוין בפרטי יצירת קשר על מנת לתאם מועד ומקום איסוף שנוחים לך. שירות זה ניתן בחינם כששווי ההזמנה מעל 100 ש''ח.

3. דואר ישראל  - אתם שולחים את המכשיר אלינו בדואר לכתובת עתיר ידע 13 כפר סבא מיקוד 4464311 ת.ד 2408 חברת תלעד מובייל , אנו נעביר אליכם את הכסף  ישירות לחשבון הבנק שלך או בצ'ק דרך הדואר. (שירות זה הינו לטובת מכשירים ללא ערך כספי)

4. תרומה לעמותה - אתם שולחים את המכשיר בדואר ואנחנו מעבירים את מלוא הסכום לעמותה שתבחר מתוך הרשימה המופיעה באתר - אישור עם ציון שמך כשם התורם וסכום התרומה תישלח אליך.

בקרוב נציע גם:

 

  • העברה בנקאית ב-SMS - קבל קוד בהודעת SMS. הקוד מאפשר משיכה ממכשיר כספומט לאומי או העברת הסכום ישירות לכל חשבון בנק בישראל לפי בחירת המוטב (דרך אתר בנק לאומי). לפרטים נוספים לחץ כאן .

 


מה הם תנאיי השימוש של recell ?


קרא את תנאי השימוש של recell כאן
 
האם עלי למחוק מידע אישי מהמכשיר שלי טרם השליחה?


רצוי למחוק כל מידע אישי טרם שליחתו אלינו, לרבות אנשי קשר, תמונות, קטעי וידאו, קבצי מוזיקה, הודעות טקסט ודואר אלקטרוני. לא נוכל להחזיר ציוד או נתונים לאחר שהציוד נשלח אלינו. כל כרטיסי ה-SIM, כרטיסי הזיכרון וכן כל מידע אישי השמור במכשירך ייהרסו במהלך הטיפול, ולכן לא ניתן לשחזרם.


מה קורה לאחר ששלחתי את המכשיר?


תוך 5 ימי עבודה מיום קבלת המכשיר(ים) נשלח לך דוא"ל שיהווה אישור על קבלת המכשיר .
אם אינך מקבל אישור כאמור, ניתן לפנות אלינו ל-  info@recell.co.il תוך ציון שמך המלא ומספר ההזמנה.

יצירת קשר:
טלפון
054-2200249
מייל